Курси Студії онлайн-освіти Educational Era (EdEra)
Ефективна взаємодія вчителя та учнів із особливими освітніми потребами
Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше
Онлайн-сервіси для організації дистанційного та змішаного навчання дітей із ООП
«Mind map» – від мальованої карти до гармонійно збалансованої особистості дитини з ООП
Як навчати дитину з ООП: теорія, практика, інновації
Сервіс Canva в роботі з дітьми з ООП
Розвиток логічного, критичного та творчого мислення в учнів із ООП
Очікування батьків дітей з ООП від інклюзивного навчання
Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами
Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами
Інклюзивна освіта в середній та старшій школі
Документація асистента вчителя: принципи ведення та корисні поради
Бар'єри в навчанні у дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, СДУГ
Дидактичні прийоми в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі
Корекційні та методичні прийоми роботи з дітьми з когнітивними порушеннями у початковій школі
Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки
Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи
Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Організація інклюзивного середовища в закладі освіти
Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку
Як педагогам організувати взаємодію з батьками дітей з ООП
Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП: законодавство та типологія
Курси, вебінари ТОВ «Академія інноваційного розвитку освіти»