Тут ви можете знайти багато корисної інформації
Тут ви можете знайти багато корисної інформації
Ментальне здоров’я — чому це важливо!
Збереження психічного здоров'я в умовах війни є складним завданням, але можливим. Важливо пам'ятати, що психічне здоров'я — це цінний ресурс, який потребує дбайливого ставлення.
Особливу роль в цьому відіграє психогігієна, що охоплює комплекс заходів, спрямованих на збереження культури міжособистих відносин, вміння контролювати власні емоції, збалансовано розподіляти час між роботою і відпочинком, створювати сприятливу психологічну атмосферу у колективі та сім'ї. Це також включає систематичну фізичну активність, раціональне харчування, режим сну та позитивне мислення, бажання бути оптимістичним і доброзичливим.
Психологічно здорова особистість — це перш за все людина, яка виявляє спонтанність і творчість, має радісну життєву настанову і часто демонструє веселість, є відкритою до вивчення себе і світу не тільки розумом, але і власними почуттями та інтуїцією. Важливим чинником у збереженні та підтриманні психічного здоров'я є дотримання принципів здорового способу життя.
Поради до покращення свого психічного здоров’я:
Спілкуйтеся з іншими людьми
Добрі відносини з оточенням важливі для вашого психічного здоров’я, адже вони допомагають розвинути почуття приналежності до групи, дають можливість поділитися позитивним досвідом з іншими та відчути емоційну підтримку. Спілкуйтеся з друзями, сім’єю, колегами, однодумцями. Обмінюйтеся думками, підтримуйте одне одного — усе це допомагає відчувати себе в тонусі та зберігати життєві сили.
Будьте фізично активними
Регулярна фізична активність пов’язана з нижчим рівнем депресії та тривожності у всіх вікових групах, підвищенням самооцінки та гарним настроєм. Це не обов’язково має бути інтенсивне тренування — можна просто прогулятися на свіжому повітрі в колі друзів чи сім’ї. Під час прогулянки знижується рівень гормону стресу (кортизолу), і внаслідок цього ми відчуваємо піднесення та отримуємо більше задоволення від життя. Прогулянку можна робити за півтори-дві години до сну, щоби покращити його якість та почуватися більш розслаблено. Навчіться методів релаксації, таким як медитація, глибоке дихання або йога. Вони допоможуть зняти стрес і поліпшити психічне здоров'я.
Продовжуйте вчитися
Дослідження показують, що освоєння нових навичок поліпшує психічний стан завдяки підвищенню впевненості в собі через розвиток цілеспрямованості. Навіть якщо ви відчуваєте, що у вас недостатньо часу або немає потреби вивчати щось нове, є багато різних способів додати нові знання у своє життя. Наприклад, ви можете спробувати: готувати щось нове та корисне, удосконалити свої вміння (поліпшити навички презентації, фотографії, полагодити зламаний велосипед) або спробувати нові види діяльності (вести блог, займатися новим видом спорту, вчитися малювати).
Допомагайте іншим
Науковці виявили, що доброта й щедрість можуть допомогти поліпшити ваш психічний стан завдяки створенню позитивних емоцій та відчуття важливості. Невеликі добрі справи для інших людей або волонтерство сприяють підвищенню рівня нейромедіаторів, як-от серотонін, дофамін та ендорфін. Також, коли ми робимо добрі справи, у нас збільшуються самооцінка, рівень емпатії та співчуття, покращується настрій. Це знижує артеріальний тиск і рівень кортизолу.
Уважно ставтеся до своїх думок, емоцій та поведінки
Усвідомлення допомагає краще розуміти власні думки та емоції, тривогу чи переживання, поліпшити ставлення до життя й підхід до розв’язання проблем. Намагайтеся дослухатися до свого тіла, бажань та процесів свого внутрішнього світу, адже це підвищує здатність планувати діяльність, позитивно ставитися до себе і, як наслідок, — мати високий рівень емпатії та самоприйняття.
Психічне здоров'я значною мірою залежить від власних зусиль кожної особи й від стосунків з її близькими. Головна мета для сучасної людини — дбати про свою психічну рівновагу, бути готовою до управління стресовими ситуаціями та, у разі необхідності, шукати професійну допомогу, а не ігнорувати симптоми перенапруження, депресії чи емоційної нестабільності.
Матеріали КЗ ДНМЦ ПС для практичних психологів:
https://drive.google.com/drive/folders/1--v2gt_0PgtRbGWzqvWJ2ov-StEwRpVG
https://drive.google.com/drive/folders/1Nh0R2EHy62nO3b46VYBkg8OdWWmEaG97
https://drive.google.com/drive/folders/1tBsdln0epxXHggwW5-JjRyJwZZ_I1lHI
https://drive.google.com/drive/folders/1xcMgKCDEBHX1s-Q3A_UuExhCXFaJUefl
https://drive.google.com/drive/folders/1jj7KYBKmtkXR1tGmMSDIdBx6oH6Ng76J
https://drive.google.com/drive/folders/1NcGNVpJVLpWEFzHuuCUxWZwYkpXUkwkd
https://drive.google.com/drive/folders/1ihbqjuet1hJZ7VLwAmdAHMVzlAiY4BzT
https://drive.google.com/drive/folders/1mZ9SpOCnxGWK2qczAGmwwzaHVxisfv1V
Методичні рекомендації :
https://drive.google.com/file/d/1Mcv4CYZSvNnoU-J25u4iISs79tIFjY4b/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YIMmosqRNfm2YU1cJX5JrHkLIMFluwAH/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1bZAu9gZmVh-Ufl-wIa0MKJnbO3ldVXuO/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/19GQW6DYF128wxELpVmZq6kRAFV3Aeumy/view?usp=sharing
П'ятнадцятий вебінар «Психосоматика у дітей та дорослих»
для фахівців психологічної служби у системі освіти України
10 травня 2022 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» продовжено цикл заходів для фахівців/фахівчинь психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи з учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Відбувся п'ятнадцятий вебінар «Психосоматика у дітей та дорослих» для фахівців психологічної служби у системі освіти України.
На початку вебінару з вітальним словом виступила кандидатка педагогічних наук, начальниця відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська.
Спікеркою заходу була Олена Черниш, психологиня у галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних порушень, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, АРТ-терапевтка.
На вебінарі були розглянути такі питання:
1. Поняття психосоматичних порушень.
2. Символізм і причини порушень.
3. Механізми виникнення психосоматичних порушень.
4. Невротичне порушення і тривожні стани.
5. Правила взаємодії з клієнтом і організаційні аспекти.
Матеріали вебінару можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/uLiuzyE_ejE
Чотирнадцятий вебінар «Експрес-техніки зняття психоемоційного напруження»
для фахівців психологічної служби у системі освіти України
05 травня 2022 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» продовжено цикл заходів для фахівців/фахівчинь психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи із учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Відбувся чотирнадцятий вебінар «Експрес-техніки зняття психоемоційного напруження». На початку вебінару з вітальним словом виступила кандидатка педагогічних наук, начальниця відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська.
Спікеркою заходу була Олена Черниш, психологиня у галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних порушень, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, АРТ-терапевтка.
На вебінарі були розглянути такі питання:
1. Короткий аналіз ситуації в Україні: як проявляються сьогодні наслідки стресів у дітей і дорослих.
2. Прогноз щодо впливу стресу на здоров'я у найближчій перспективі.
3. Елементи просторової деконцентрації базових емоцій як основа внутрішнього психоемоційного балансу.
4. Зняття динамічного і тонічного напруження в тілі.
5. Просторові психорезонансні техніки при тривожних і панічних станах.
Матеріали вебінару можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/Gx_J86bTajo
ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
1️ Турбуємось про себе і намагаємось не починати роботу без ресурсу.
💪Якщо нам не вистачить сил витримати погляд дитини, наповнений болем, її запитання, реакцію – це посилить її стан занепокоєння та безпорадності.
2️ Наше завдання – створити безпечний простір, у якому б дитина відчула близькість – “я з тобою”.
💛Ідеться про простір із чітко структурованими правилами та межами контакту.
3️ Якщо ви не маєте досвіду роботи з емоційним реагуванням на почуття та емоції, починати роботу можна буде лише у співпраці з психологом.
❕Цю роботу можна буде проводити лише після фази стабілізації – зміцнення та відчуття безпеки.
4️ Не можна використовувати в іграх чи під час занять метафори, образи літаків тощо. Це може травмувати дітей, які були під обстрілами. У роботі спираємося на метафори та образи дому, землі, веселки, води.
⛅Навіть образ неба зараз не даватиме дітям стійкості – для багатьох це джерело небезпеки. Будь ласка, зважайте на це, плануючи свої зустрічі з учнями.
5️ Якщо в роботі плануєте створювати щось із частин, наприклад кубиків, пам’ятайте: якщо деталі руйнуватимуться, це може нагадувати дітям зруйнований будинок. Діти самі можуть обрати таку гру – тоді для них це буде помічне.
🎵До того ж будьте уважні до звуків, що використовуються в супроводі.
6️ Не пропонуйте дітям жодних образів воєнної техніки. Приймається лише той варіант, коли вони самі хочуть намалювати, виліпити чи обговорити це.
Натомість працюйте над образами сили та стійкості й частіше просіть дитину намалювати, зобразити те, що є її силою.
7️ Пам’ятайте, що ми проводимо зустрічі для того, щоби дати дітям стабільність у теперішній реальності, відволікати їх і розважати цікавими фактами, захопливими розповідями. Війну, танки, вибухи вони бачать у новинах. Вони чують про це від батьків, рідних і близьких.
💥Уявіть, що ви працюєте з дитиною з Харкова, яка сидить у бомбосховищі. Усі розмови про війну для неї зараз – додаткове травмування. Будь ласка, зважайте на це.
8️ Для дитини, яка пережила втрату, втратила близьких або будинок, абсолютно неприпустимі слова на кшталт “час лікує”, “у всьому є й хороший бік”, “подивися, який тут є хороший варіант для тебе”. Ці слова некоректні та неетичні.
💬Дітям важливо почути: “Те, що ти пережив – жахлива трагедія, це жахливо й так шкода, що тобі довелося через це пройти. Я захоплююсь твоїми мужністю та силою. Попри таке горе, ти справляєшся, як справжній герой. Я дуже хочу тебе обійняти та захистити”.
9️ Якщо дитина починає говорити, що б вона не говорила, ми її слухаємо й не перебиваємо! Киваємо, підтримуємо й наприкінці робимо акцент на тому, що навіть слухати – це дуже важко. Далі можна сказати: “Але я бачу, який ти сильний і як ти справляєшся”.
Проте не давайте порад, поки вас не попросили про це.
Безпека у надзвичайних ситуаціях. Мінна безпека.
Безпека у надзвичайних ситуаціях
ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку, лісовий скарб
Увага! Вибухонебезпечні предмети!
Як поводитись при виявленні невідомих предметів
Обережно! Вибухонебезпечні предмети!
Мінна безпека. Квест. Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами.
Дії громадян при виявленні підозрілих предметів (для дітей)
Мінрегінтеграції розробило для школярів відео про мінну небезпеку «Не поспішай»
Екстрена психологічна допомога при гострому стресовому стані
ПОГОВОРИ ЗІ МНОЮ ПРО ...
- це соціальний проєкт Національної гарячої лінії для дітей та молоді, за ідеєю Do Communications Agency.
Наразі наше життя змінилося, змінилися наші мрії, бажання, змінилися наші діти, змінилися проблеми та страхи наших дітей.
Наразі і дзвінків стало більше.
Гаряча лінія стала працювати цілодобово.
Ми говоримо з дітьми - ПРО ВІЙНУ, ПРО СТРАХ, ПРО ЗАЛИШЕНІ ДОМІВКИ, ПРО ДРУЗІВ ТА ПОДРУГ. ПРО СТРАШНІ і ПРОСТІ РЕЧІ…
Ти можеш говорити про те, що болить.
Можеш говорити, як сильно ти сумуєш або як сильно тобі тяжко.
Говорити про свої емоції та хвилювання - це нормально, це не соромно.
До проєкту долучилися Бумбокс, @Андрій Хливнюк, БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ, @Viktor Skuratovsky, Yanina Sokolova, Pianoбой, Дмитрий Шуров, Христина Соловій, Alina Pash, @Katya Tsarik, Анатолій Анатоліч, alyona alyona.
Ми поруч, щоб вислухати тебе.
Тобі є куди звернутися.
Ти не один. Ти не одна.⠀
Поговори зі мною - як ти?
⠀
116 111
0 800 500 225
Telegram: @CHL116111
Instagram: @childhotline_ua
Десятий вебінар «Тіло та емоції як інструменти допомоги в роботі фахівців психологічної служби у системі освіти України»
21 квітня 2022 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» продовжено цикл заходів для фахівців/фахівчинь психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи із учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Відбувся десятий вебінар «Тіло та емоції як інструменти допомоги в роботі фахівців психологічної служби у системі освіти України».
На початку вебінару з вітальним словом виступила кандидатка педагогічних наук, начальниця відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська.
Спікеркою заходу була Ольга Міненко, психологиня, інтерперсональна консультантка, краніосакральна терапевтка.
На заході були розглянути наступні питання:
1. Нейробіологічне розуміння тілесно-емоційних проявів людини.
2. Стрес та тривога як феномени людської природи.
3. Емоційна грамотність в роботі фахівців психологічної служби.
4. Базові емоції та їх фізіологічне відображення в тілі.
5. Техніки самодопомоги та нормалізації стану фахівця та клієнта.
Для тих, хто не зміг долучитися до зустрічі, матеріали вебінару можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/c4GWujlaC0Q
19 квітня 2022 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» у співпраці з ГО «Ла Страда-Україна» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) продовжено цикл заходів для фахівців/фахівчинь психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи із учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Відбувся дев’ятий вебінар «Як надавати психологічну допомогу і залишатися в ресурсі».
На початку вебінару з вітальним словом виступила кандидатка педагогічних наук, начальниця відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська.
Спікеркою заходу була Наталія Сабліна, кандидатка психологічних наук, психологиня, психотерапевтка, керівниця Тренінгового Центру Наталії Сабліної, тренерка Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна».
На заході були розглянути наступні питання:
1. Надання першої психологічної допомоги.
2. Діагностичні техніки при роботі з дітьми, які постраждали від воєнних дій.
3. Робота з травмою і горем.
4. Колесо життєвого балансу.
5. Як стежити за своїм ресурсним станом?
6. Способи створення ресурсного стану.
7. Кроки для підтримання емоційної стабільності.
8. Медитативні практики.
Для тих, хто не зміг долучитися до зустрічі, матеріали вебінару можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/n2cMi1nxaQQ
Швидка допомога дітям, що пережили сильну стресову подію
Поради для протидії дискримінації та булінгу в умовах воєнного стану
Гарячі лінії психологічної підтримки
Як підтримати та допомогти пережити травматичний досвід старшим дітям
Перша допомога при зупинці серця
ЯК ВСТАНОВИТИ КОНТАКТ З ДИТИНОЮ:
І. Етап «Знайомство»
1 Опустіться на рівень дитини (наприклад, присядьте, щоб фізично бути на одному рівні)
2 Представтесь: назвіть ім’я, чим займаєтесь та як пов’язані з дитиною (“Мене звати Марія, я - волонтерка, яка допомагає сім’ям під час перебування в нашому місті”).
3 Запитайте, як ви її можете називати (наприклад: “Як я можу до тебе звертатися?”).
4 Поясніть, як довго ви будете з дитиною (наприклад: “Сьогодні ніч ти проведеш тут, я буду разом із тобою, поки не приїде автобус, а потім ти поїдеш далі”).
ІІ. Етап «Оцінювання потреб дитини»
1 Запитайте дитину, як вона себе почуває.
2 Запитайте, що їй потрібно зараз. Чи бажає вона води, поїсти, в туалет? Чи їй не холодно? Можливо дитина захворіла та потребує лікування? Чи бажає вона погратись (можливо, з іншими дітьми, якщо вони також перебувають разом з вами)?
ІІІ. Етап «Знайомство з місцевістю»
1 Покажіть дитині приміщення, в якому вона буде перебувати: де знаходиться туалет, ванна кімната, де дитина буде спати, де можна поїсти та пограти тощо.
2 Розкажіть дитині правила перебування (наприклад: “Ми будемо вечеряти о 19:00 ось у тій кімнаті, а лягаємо всі спати о 21:00”).
3 Розкажіть про місцевість, в якій опинилася дитина (про ваше місто, село, про інші особливості місцевості, які варто знати дитині).
ІV. Етап «Підтримка»
1 Скажіть дитині, що якщо вона хоче поговорити, то ви готові її вислухати.
2 Запитайте у дитини на які теми їй подобається говорити.
3 Запитайте, на які теми вона б не хотіла говорити.
4 Запитайте, що їй подобається робити (наприклад, чи любить дитина малювати, ліпити, танцювати, співати, збирати лего тощо).
5 Скажіть дитині, що якщо їй щось буде треба, то вона може звернутися до вас.
Що не рекомендується робити під час спілкування з дитиною:
1. Розпитувати у дитини про військові дії, які вона могла побачити, про те, як їй було, коли лунали сирени, вибухи та постріли*.
2. Розпитувати дитину про тих, хто з її близьких залишився в місцях ведення бойових дій*.
3. Порушувати особистісні кодони дитини, обов’язково треба запитати у дитини, чи можна взяти її за руку, обійняти, перш ніж це зробити.
4. Проявляти нещирі емоції (ви так само є людиною, яка має власні переживання, і якщо у вас немає настрою, то не треба «натягувати» посмішку лише через те, що перед вами стоїть дитина. Діти відчувають нещирість дорослих, що може негативно вплинути на ваші стосунки).
5. У присутності дитини обговорювати травмувальні події, пов’язані із військовими діями.
6. Використовувати ненормативну лексику у присутності дитини.
7. Ставити питання типу: «А як у тебе вдома було?». Краще замініть його на: «А як тобі подобається?» або «Як би тобі хотілось?».
*Розпитування дитини про травмувальні події може призвести до негативних переживань або істерики, що є вкрай небажаним. Краще щоб дитина сама розповіла про це, коли буде готова.
Психотерапевт Людмила Підлипна
Сьомий вебінар «Практичні вправи та техніки для дітей при психотравмуючій події»
07 квітня 2022 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» у співпраці з ГО «Ла Страда-Україна» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) продовжено цикл заходів для фахівців/фахівчинь психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи із учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Відбувся сьомий вебінар «Практичні вправи та техніки для дітей при психотравмуючій події».
На початку вебінару з вітальним словом виступила кандидатка педагогічних наук, начальниця відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська.
Спікеркою заходу була Вікторія Мельничук, завідувачка сектору соціально-педагогічної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», тренерка Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна».
На вебінарі були розглянути такі питання:
1. Дихальні техніки для зняття стресу та панічних атак.
2. Тілесні техніки боротьби зі стресом для дітей.
3. Вправи на зняття психоемоційного напруження.
4. Види арт-терапії, як способу зцілення за допомогою творчого самовираження.
5. Робота з природними матеріалами. Виготовлення аплікацій. Робота з пластиліном, солоним тістом.
6. Вправи для релаксації та нормалізації самопочуття.
7. Ресурси для релаксу, які сприяють покращенню настрою.
У вебінарі взяли участь понад 300 фахівців психологічної служби.
Матеріали вебінару можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/geMAvkBR2K8
П'ятий вебінар «Кризове консультування для фахівців психологічної служби освіти в Україні. Частина 2»
31 березня 2022 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» у співпраці з ГО «Ла Страда-Україна» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) продовжено цикл заходів для фахівців/фахівчинь психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи із учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Відбувся п'ятий вебінар «Базові основи формування резилієнс (життєстійкості) у дітей».
На початку вебінару з вітальним словом виступила кандидатка педагогічних наук, начальниця відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська.
Спікеркою заходу була Тетяна Войцях, психологиня, арт-терапевтка, тренерка та медіаторка Національної медіаторської мережі ГО «Ла Страда-Україна».
На вебінарі були розглянути такі питання:
1. Поняття резилієнс. Важливі умови та роль закладів освіти щодо формування резилієнс у дітей.
2. Класифікація травматичних подій.
3. Фактори, які впливають на інтенсивність стрес-реакції.
4. Особливості реакції на стрес в екстремальних травматичних умовах.
5. Завдання заходів із психосоціальної підтримки та психічного здоров’я.
6. Основні фактори та ресурси розвитку резилієнс у дітей.
7. Способи педагогічного спілкування та їх вплив на формування безпечного освітнього середовища.
АРТ- терапія та досвід в роботі з дітьми, дорослими щодо проживання травми, горя та втрати
Доброго дня! Для тих у кого були перебої з інтернетом, доєднуйтеся...
✍️Запис вебінару «Техніки роботи, АРТ- терапія та досвід в роботі з дітьми, дорослими щодо проживання травми, горя та втрати»»
Продуктивного перегляду!
Чекаємо Ваших відгуків у коментарях на ютубканалі
Вправи для зняття стресу:
Відкритий вебінар "АРТ- терапія та досвід в роботі з дітьми, дорослими щодо проживання травми, горя та втрати":
Матеріали вебінару можна переглянути за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=Vv5uXq_wiMo
Тренінговий центр Н. Сабліної.
Запис вебінарів щодо надання першої психологічної допомоги дітям та дорослим
та психологічна допомога при втраті:
01.03.2022 – https://www.youtube.com/watch?v=AwYQyFZdbv8&t=128s
02.03.2022 – https://www.youtube.com/watch?v=S3m00j4Has8&t=75s
03.03.2022 – https://www.youtube.com/watch?v=FnjGLQt3nQ8&t=102s
05.03.2022 - https://www.youtube.com/watch?v=eSnxW3hMV2E
06.03.2022- https://www.youtube.com/watch?v=fqKGRS4vHzI&t=5s
07.03.2022- https://www.youtube.com/watch?v=qdS2QKV981Q&t=83s
08.03.2022- https://www.youtube.com/watch?v=lEnV4Q5F2DU&t=103s
09.03.2022- https://www.youtube.com/watch?v=Hmj-mn4s92k
13.03.2022 - https://www.youtube.com/watch?v=-CFvKNH-JmM&t=97s
20.03.2022 - https://www.youtube.com/watch?v=G1Se-inKFSY&t=17s
Зв’язок з нами тут: https://t.me/sablinadeputat
І ще доєднуйтеся до нашого тренінгового центру у вайбері та дізнавайтеся цікаву інформацію з нами
https://invite.viber.com/?g2=AQAPSd%2FWyy7UvU0uxv3Os6FIZw4bRJCoCW6AMLdS5Pi53txOgvLHM9sZjM1Ko%2FG3
Безкоштовна психологічна допомога -https://www.sablinatz.com/dopomoga
https://www.youtube.com/channel/UCLr1SrLG0QzfxZ2oq1ghVgA
Вправа «Безпечне місце» - https://www.youtube.com/watch?v=yK_mNQkHaBI
Вебінари ІМЗО:
Державною науковою установою “ Інститут модернізації змісту освіти” за підтримки ЮНІСЕФ розпочато проведення циклу онлайн семінарів для фахівців психологічної служби освіти щодо психологічної допомоги; технології консультування; терапії під час переживання втрати та відновлення психолога після роботи із учасниками освітнього процесу, які проживають горе.
Матеріали першого вебінару можна переглянути за покликанням: https://youtu.be/mj0iRXkjGR8